معاون راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي استان يزد از اعمال قانون در خصوص خودروهايي كه در مهلت تعيين شده اقدام به تعويض پلاك ننموده‌اند، خبر داد.

سرهنگ محمد‌طاهري در گفت‌وگو با  ايسنا - با اشاره به پيگيري طرح تعويض پلاك خودروها در مركز تعويض پلاك استان يزد، خاطر نشان كرد: مهلت تعيين شده جهت خودروهاي مدل 82 به پايان رسيده و طبق فراخواني كه انجام گرفته است تا نيمه اسفند ماه سالجاري خودروهاي مدل 81 فرصت دارند تا ضمن مراجعه به مراكز مربوطه اقدام به تعويض پلاك نمايند.

وي اضافه كرد:‌ تعويض پلاك خودروهايي كه جهت نقل و انتقال به مركز تعويض پلاك يزد و مراكز تابعه مراجعه مي‌نمايند نيز در حال انجام است.

وي ضمن اشاره به متمركز بودن كليه اقدامات مورد نياز صاحبان خودرو در مركز تعويض پلاك شهرستان يزد، گفت:‌ اقداماتي همچون انجام معاينه فني خودرو، عدم خلافي، ‌بانك و ... در اين مركز به صورت متمركز انجام مي‌شود تا متقاضيان بدون سرگرداني در سطح شهر كليه خدمات خود را در خود مركز دريافت نمايند.

معاون راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي استان يزد اعلام داشت: ‌طي مدت 8 ماه ابتداي سال بيش از 5 هزار خودرو در مركز تعويض پلاك استان اقدام به تعويض پلاك نموده‌اند.

سرهنگ محمد طاهري در پايان متذكر گرديد: ماموران راهنمايي و رانندگي با خودروهاي مدل 82 كه در مهلت تعيين شده اقدام به تعويض پلاك ننموده‌اند،‌ بر اساس آيين نامه اعمال قانون خواهند كرد؛‌ لذا به دارندگان خودروهاي مدل 81 توصيه مي‌گردد تا قبل از فرصت مقرر در خصوص تعويض پلاك خودرو‌شان اقدام نماي
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا